نوشته

نحوه دریافت تخفیف ویژه

نحوه دریافت تخفیف ویژه برای خرید هایتان

در فروشگاه هفت سی، مشتریان این امکان را دارند تا به راحتی بتوانند از تخفیف های ویژه ما برای خرید هایشان بهره مند شوند. در زیر چند مورد از روش هایی را توضیح داده ایم که می توانید از آن طریق، از ما تخفیف دریافت کنید.

  1. تمام خرید هایتان را آنلاین انجام دهید : فروشگاه هفت سی، برای مشتریانی که به صورت غیر حضوری و از طریق سایت قصد خرید محصولات را دارند، تخفیف های ویژه ای در نظر می گیرد.
  2. عضویت در خبرنامه ما : شما با عضویت در خبرنامه ما می توانید از ما کد تخفیف ویژه دریافت کنید. همچنین عضویت در خبرنامه، مزایای دیگری هم دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم.
  3. تخفیف فوق العاده برای مشتریان ثابت : از زمانی که شما در خبرنامه ما ثبت نام می کنید، در صورتی که در بازه سه ماهه، از ما خرید های آنلاین انجام بدهید، وارد لیست مشتریان ویژه ما می شوید که تخفیف های فوق العاده برای کل خرید هایتان از ما دریافت می کنید.
  4. حمل و نقل رایگان : در صورتی که خرید های شما بیش از 6 میلیون تومان بشود، ارسال محصولاتتان برای شما در هر کجای کشور که باشید به رایگان انجام می شود.
حسین حاج علی

1 نظر در “نحوه دریافت تخفیف ویژه

  1. بهمن بهمن گفت:

    سلام
    سایت هفت سی با توجه به معرفی تعدادزیاد و تنوع فراوان محصولات مختلف کمک بزرگی به دستیابی به کالای مورد نظر میکند. با سپاس از زحمات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *