دسته بندی نشده

امنیت سایت در زمان خرید

حسین حاج علی

امنیت داده های مشتریان در زمان خرید آنلاین

این مقاله به مبحث امنیت اطلاعات و داده های شخصی مشتریان در زمان خرید می پردازد. ما قصد داریم تا با توضیح کامل مبحث امنیت در اینترنت، به شما این اطمینان خاطر را بدهیم که هیچ نگرانی ای از بابت خرید انلاین در سایت ما وجود ندارد.

 

تضمین اطلاعات مشتری در زمان اتصال به سایت

هر زمان که شخصی به اینترنت متصل می شود و تصمیم می گیرد که قسمتی از کارهای روزمره اش را از طریق سایت های مختلف انجام دهد، نگرانی در مورد افشای اطلاعات مشتری مانند اطلاعات شخصی، آی پی و لیست خرید ها و یا خدماتی که از اینترنت دریافت کرده است، وجود دارد.

اقدامات ما برای تضمین امنیت اطلاعات شما

اما ما در فروشگاهمان، با ایجاد بستری امن، از تمامی داده های مشتریان مان محافظت می کنیم تا داده های مشتریان کاملا محفوظ بماند. فروشگاه ما از گواهی های معتبر ssl استفاده می کند که تمامی اطلاعات شما شامل داده ها، داده های بانکی و … را رمزگذاری می کند تا کاملا از دسترس افراد غیر مجاز خارج شود.

همچنین سایت ما برخلاف تعداد زیادی از سایت های مشابه، هیچ گونه فایل کش را بر روی سیستم ذخیره نمی کند. فایل های کش به فایل هایی گفته می شود که اطلاعاتی در رابطه سایت های بازدید شده و برخی اطلاعات دیگر از بازدید کننده ها را درون خودش نگه می دارد تا سرعت سایت در زمان اتصال دوباره مشتری بالاتر برود. و در فروشگاه ما، به دلیل استفاده نکردن از فایل های کش، نگرانی ای در مورد افشای این اطلاعات وجود ندارد.

درگاه آنلاین بانک ملت

همچنین سایت ما برای پرداخت آنلاین، از درگاه بانک ملت استفاده می کند که این درگاه خرید و فروش آنلاین، توسط به روز ترین استاندارد های روز دنیا محافظت شده است. و توسط متخصصان امنیت اطلاعات شرکت به پرداخت ملت محافظت می شود.

نماد اعتماد الکترونیک (اینماد)

فروشگاه ما از زمان ابتدای تاسیس و شروع کار، با ثبت اطلاعات لازم در مرکز توسعه تجارت الکترونیک (وزارت صنعت، معدن و تجارت) و تائید فعالیت از سوی این سازمان، نماد اعتماد الکترونیک یا اینماد را دریافت کرده است که نشانه مورد تائید بودن تمامی فعالیت های فروشگاه ما از سوی سازمان های ذی ربط می باشد.

تمامی سایت هایی که دارای اینماد می باشند، به طور منظم توسط متخصصان سازمان توسعه تجارت الکترونیک پایش می شوند تا هیچ گاه خطری اطلاعات و داده های مشتریان را تهدید ننماید. شما می توانید با کلیک کردن بر روی نماد اعتماد که در قسمت پائینی و فوتر سایت قرار گرفته است، از صحت نماد درج شده اطمینان حاصل نمائید.

استفاده از قوی ترین نرم افزار فایروال در دنیا

فروشگاه ما از قوی ترین نرم افزار دنیا برای تامین امنیت سایت و خرید و فروش آنلاین استفاده می کند. نر افزار wordfense از جمله بهترین نرم افزار های موجود بوده و تامین امنیت سایت را به طور 100% برقرار می کند.

استفاده از کدهای تائید گوگل

فروشگاه ما برای جلوگیری از هک و ورود ویروس به سیستم، از قوی ترین نرم افزارهای احراز هویت استفاده می کند که این نرم افزار توسط شرکت گوگل طراحی شده است و قوی ترین نرم افزار در نوع خودش می باشد.

حسین حاج علی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *